Gå til innhold
Din handlekurv er tom

Din handlekurv er tom

  • Fri frakt for bestilling over kr 199,-
  • Rask leverering

Snarveien til vakkert hår


Er kroppens kjemi i ubalanse, vises det raskt på hårmanken.

Pjuskete, tjafsete og hårtap i både større og mindre mengder er normalt i perioder du er stresset, slurvete med kostholdet eller gjennomgår store hormonelle endringer som graviditet, klimakterie og menopause. 

Undersøkelser viser at bortimot 50 % av alle kvinner i 50-års alderen klager over at håret plutselig blir tynnere, livløst og umedgjørlig. Panikk-besøk hos frisøren er ofte det frøste du tyr til, gjerne fordi en klikk kan kurere og gjøre underverker for hårets utseende. Men ønsker du god effekt på langsikt, må du behandle håret innenfra. 

Hair Volume er en ny generasjon av kosttilskudd for deg som vil ha et friskt og kraftfullt hår. Produktet fra Sverige kommer i tablettform, og er basert på blant annet epleekstrakt som er rikt på ”fytocyanidiner” – disse fungerer som vekstfaktorer på hårsekkenes celler. 

I tillegg inneholder produktet hirse, kjerringrokk, bukkehornkløver, vitaminer og mineraler. Sistnevnte, blant annet kobber, motvirker grått hår og gir samtidig næring til hud og negler. 

Dette anbefaler frisøren

Anita Toftner i Moss har jobbet som frisør i 25 år. Hovedgruppen av kundene hennes er kvinner i alderes 30 til 60 år, og felles for de fleste av disse er at alle ønsket et sunt og blankt hår uten ”grå innslag”. 

–    Stress og tidsklemma styrer livet til mange, og det blir så som så med god søvn, et sunt kosthold og mosjon. Håret ”røper” kundens måte å leve på med et kjapt blikk, sier Toftner. 

Hun anbefaler kundene sine å supplere med kosttilskuddet, Hair Volume. 

–   Dette er et godt sammensatt produkt for håret, som reduserer hårtap og motvirker grå hår, forklarer hun. 

6 tips som håret ditt vil elske:

1. Ta vare på håret i solen

Dekk til håret med en sommerhatt eller caps

2. Gå regelmessig til frisøren din

For klipp og stell, gå regelmessig i frisøren. Tilpass hårfrisyren til ansiktsform og type. 

3. Spander en fuktighetskur 

Bruk en kur 2-4 ganger i måneden.Hvis håret er tørt eller flokete så burde du bruke en kur mellom sjampo og balsam – hver gang du vasker det. 

4. Regelmessig trening er bra for håret

Økt blodgjennomstrømning gjør at røttene lettere kan ta opp næringen du får i deg. 

5. Prøv Hair Volume

Hair Volume, som er en ny generasjon tilskudd for deg som ønsker å bevare et sund og fyldig hår – for ikke å glemme nedsette hårtap og motvirke dannelse av grå hår. 

6. Spis sunt og variert

Sørg for å få dekket det næringsbehovet kroppen din trenger. Fråts i frukt og grønnsaker som inneholder antioksidanter, og få i deg nok proteiner og sunt fett. Glem for all del ikke å drikke nok vann. 

 

Varen er lagt i handlekurven